Selecție caz
Documente necesare
- 1Certificat Unic de Înregistrare emis de Oficiul Registrului Comerțului(Copie)
- 2Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului Timiș(Copie)
În temeiul Legii nr. 265 din 22 iulie 2022 privind registrul comerţului şi pentru modificarea şi completarea altor acte normative cu incidenţă asupra înregistrării în registrul comerţului.
- 3
- 4Contract de închiriere/subînchiriere/concesiune sau comodat(Copie)
Încheiat cu proprietarul tabular al spațiului supus autorizării, (titlu asupra imobilului)
(dacă este cazul)
- 5Dovada că personalul angajat deține cunoștințele necesare(Copie)
Dovada îndeplinirii cerinţei că personalul angajat să dețină diploma de calificare, contract de muncă și/sau Revisal
- 6Contract încheiat cu societatea de salubrizare respectiv cu cea de dezinsecție(Copie)
Contract de colectare a uleiurilor uzate, pentru activitățile cuprinse în codurile CAEN 5610, 5621, 5629
- 7Planul punctului de lucru(Copie)
Întocmit de către un proiectant autorizat din care să reiasă suprafața tuturor spațiilor care alcătuiesc unitatea supusă autorizării și în mod obligatoriu poziția unității (subsol/ demisol/ parter sau etaj).
- 8Notificările/Avizele emise de catre Direcția Sanitar-Veterinară(Copie)
Emise de catre Direcția Sanitar-Veterinară în conformitate cu legislaţia specifică pentru unităţile cu profil alimentar inclusiv cele de alimentaţie publică, sau orice altă procedură de reglementare sanitară intervenită după data adoptării prezentului Regulament
- 9Declarația privind încadrarea pe tipuri a unității de alimentație publică(Copie)
Sunt incidente prevederile H.G. 843/14.10.1999
- 10Dovada îndeplinirii condițiilor si obligatiilor prevăzute de Legea nr. 212/2022 privind unele măsuri pentru reducerea riscului seismic al cladirilor (neîncadrarea imobilului în restricțiile stabilite de prevederile Legii 212/2022)(Copie)
Declarație în original pe propria răspundere a proprietarului imobilului/asociației de proprietari/administratorului imobilului din care să rezulte că pentru imobilul în cauză nu a fost făcută expertiză tehnică privind încadrarea construcției în gradul de risc seismic și că a luat la cunoștință prevederile Legii nr. 212/2022 cu modificările și completările ulterioare, cu privire la obligațiile proprietarilor sau Raport expertiză tehnică privind încadrarea clădirii într-o clasă de risc seismic întocmit conform prevederilor legale. În situația în care există raport de expertiză și imobilul a fost încadrat în grad de risc seismic, întocmit conform prevederilor legale, acesta se va depune la dosar, cererea urmând a fi soluționată în raport de încadrarea în grad de risc seismic.