Acord pentru desfășurarea exercițiilor comerciale în cazul desfășurării activității cu ridicata/ de gros

Documente necesare

  1. 1
    Certificat Unic de Înregistrare emis de Oficiul Registrului Comerțului(Copie)
  2. 2
    Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului Timiș, în temeiul Legii nr. 265 din 22 iulie 2022(Copie)

    Privind registrul comerţului şi pentru modificarea şi completarea altor acte normative cu incidenţă asupra înregistrării în registrul comerţului.

  3. 3
    Extras carte funciară(Original)

    Al spațiului supus autorizării având intabulată destinația de spațiu comercial sau SAD și acte doveditoare în cazul schimbării funcțiunii față de funcțiunea inițială (unde este cazul).

    Nu mai vechi de 30 de zile.

  4. 4
    Contract de închiriere/subînchiriere/concesiune sau comodat(Copie)

    Încheiat cu proprietarul tabular al spațiului supus autorizării, dacă este cazul (titlu asupra imobilului), (dacă este cazul)

  5. 5
    Contract încheiat cu societatea de salubrizare(Copie)
  6. 6
    Planul punctului de lucru(Copie)

    Întocmit de către un proiectant autorizat din care să reiasă suprafața tuturor spațiilor care alcătuiesc unitatea supusă autorizării și în mod obligatoriu poziția unității (subsol/ demisol/ parter sau etaj).

  7. 7
    Autorizaţia privind securitatea la incendiu

    pentru categoriile de construcţii şi amenajări pentru care sunt incidente prevederile Legii nr.307/2006 republicata, HG nr. 571/ 10.08.2016, actualizată sau documentul justificativ (negație) prin care operatorul economic nu este obligat să obțină autorizația privind securitatea la incendiu.

    Se vor prezenta (ca anexa la Autorizatia ISU):

    • scenariul de securitate la incendiu
    • plansele vizate ISU
  8. 8
    Dovada neîncadrării imobilului în restricțiile pentru reducerea riscului seismic(Copie)

    Declarație în original pe propria răspundere a proprietarului imobilului/asociației de proprietari/administratorului imobilului din care să rezulte că pentru imobilul în cauză nu a fost făcută expertiză tehnică privind încadrarea construcției în gradul de risc seismic și că a luat la cunoștință prevederile Legii nr. 212/2022 cu modificările și completările ulterioare, cu privire la obligațiile proprietarilor sau Raport expertiză tehnică privind încadrarea clădirii într-o clasă de risc seismic întocmit conform prevederilor legale. În situația în care există raport de expertiză și imobilul a fost încadrat în grad de risc seismic, întocmit conform prevederilor legale, acesta se va depune la dosar, cererea urmând a fi soluționată în raport de încadrarea în grad de risc seismic.

  9. 9
    Autorizația eliberată de către Agenția Națională pentru Protecția Mediului

    pentru activitățile comerciale care se încadrează în Ordinul MMDD 1798/2007 publicat în Monitorul Oficial nr. 808/27.11.2007 (conform anexa 1) pentru codurile CAEN 4671, 4675, 1101, 1102.

  10. 10
    Notificare/Autorizație sanitară veterinara

    emisă de către Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor, dacă este cazul.

Este utilă această pagină?